Film z Indywidualnych Treningów Muay Thai Wojciecha Kosowskiego 2009

Film z walk Wojciecha Kosowskiego- najlepsze akcje 2006-2007

 

Palestra Gym Warszawa
Palestra

Strona promująca Tajlandię prowadzona
przez Wojciecha Kosowskiego

"All natural"

Dobry-trening oficjalnie opowiada się przeciw dopingowi antydoping.pl 
 
Organizm sam wytwarza to co jest potrzebne do treningu i konfrontacji. Naturalnie funkcjonuje najlepiej. Dobrze mieć wrażenie, że jesteśmy w stanie sami dojść do wszystkiego i nie uzależnić sukcesu od jakiś czynników zewnętrznych. Doping uzależnia i wprowadza też w kompleksy.
 
 
Ja dobrze funkcjonuje, robiąc 8-10 treningów tygodniowo (Od pon do pt. trening główny- specjalistyczny i trening dodatkowy- rozruch; w sobotę bieg lub sauna, lub w przygotowaniach do walki sparingi w Palestrze; w niedzielę nie trenuje. Tak wygląda mój mikrocykl tygodniowy).
 
Choć rzeczywiście odczuwam, że wykonując podobne obciążenia szybciej się regenerowałem kiedy miałem 20 lat, niż teraz jak mam 32. Dlatego też ostatnio wolę pojedynczą walkę zawodową, niż turniej amatorski gdzie trzeba stoczyć 3-4 walki (dodatkowo trzymając na czas turnieju wagę, co było dla mnie największym obciążeniem). Ale wiek nie jest żadną wymówka. Są przecież zawodnicy, 40 i 50-letni, za co szacunek dla nich. Mój tata zawsze mówił, że w najwyższej formie był kiedy miał 40- lat.
 
 
 
Od ponad roku stosuje najprostsze suplementy firmy IHS takie jak l-glutamina, BCAA, białko, magnez, beta alanina. Są one dla mnie dobre i skuteczne w działaniu.
 
 
Po treningu przydają się też carbo i minerały. Dobrze zażywać duże ilości Wit. C, najlepiej w proszku sprzedawanej w opakowaniu 1 kg w aptece.
 
Do tego stosuje pewne kanony żywienia opisane tutaj (z 30.11.2013): 
dobry-trening.pl/Zroznicowana_i_zbilansowana_dieta_wg_Wojciecha_Kosowskiego
 
 
 
 
Wojciech Koswoski